Alternativ adventskalender 2018

Her finn du ein adventskalender der det du gjer er viktigare enn det du får.

På denne kalenderen er alle lukene opne, men du får litt å gjera kvar dag likevel.

Modellen til kalenderen har vi fått frå den svenske kyrkja i Umeå, og den norske utgåva er i år laga av Borg bispedøme. Det er berre laga ei utgåve på bokmål.

Alle lukene er opne, men det er litt å finna på kvar dag fram mot jul.

Nede på sida finn du lenke til kalenderen for utskrift.

Dersom du også vil ha ein kalender der ei luke blir åpna dagleg, så kan du i adventstida bli kjent med eit nytt menneske kvar dag som fortel om kva kyrkja betyr i livet deira. Sjå lenke nede på sida til den adventskalenderen som Den norske kyrkja ved Kyrkjerådet står bak, men som også har luker med menneske frå Bjørgvin.