Digital kyrkje 17. mai

Her har vi samla eit oversyn over gudstenester, andakter og andre tilbod på nettet i Bjørgvin 17. mai.

Kyrkjene i Sogndal kommune har slått seg saman om ei 17. mai-sending på nett, slik også ein del andre sokn i andre fellesråd har gjort. Foto: Frå Stedje kyrkje.

Programmet nedanfor er ikkje fullstendig, sjekk også nettsider og facebook til kyrkjelydane lokalt eller leit opp arrangement (både fysiske og digitale) på Den norske kyrkja sin nye felleskalender - skjerikyrkja.no

Sjå også Den norske kyrkja sitt nasjonale tilbod

Mandag 17. mai

Kristi himmelfartsdag