Kandidatar til bispedømerådsvalet i Bjørgvin 2015

Den 14. september er det val av nye medlemer til Bjørgvin bispedømeråd. Her finn du kandidatane sin eigenpresentasjon.

Ved kyrkjevalet 14. september kan du vera med på å bestemma kven som skal erstatta det sitjande bispedømerådet i Bjørgvin. Foto av dei leke kandidatane som stiller til val.

Bli kjent med kandidatane. Kva erfaring har dei? Kvifor stiller dei til val? Kva meiner dei?  Det er tre lister ved bispedømerådsvalet:

• Leke kandidatar (vanlege kyrkjemedlemer). Prioritert liste som alle medlemer av Den norske kyrkja kan røysta på frå det året dei fyller 15. Lista inneheld 19 namn, og fire av desse blir valde 14. september.
  • Prestane sin kandidat. Alfabetisk liste der prestar i offentleg kyrkjeleg stilling kan røysta på innan 14. september. Ein av kandidatane blir vald.
  • Lek kyrkjeleg tilsette sin kandidat. Alfabetisk liste der lek tilsette i offentleg kyrkjeleg stilling kan røysta på innan 14. september. Ein av kandidatane blir vald.

Dei leke kandidatane sin eigenpresentasjon finn du nedanfor samla i eitt dokument. Sjå lenke nedst på sida. For presentasjon av kvar kandidat kvar for seg, sjå også kyrkjevalet.no

Prestane sine kandidatar og lek tilsette kandidatar sine eigenpresentasjonar finn du lenke til nedst på denne sida.