Trykkeklare foto

Foto til fri bruk. Oppløysing 300 dpi. Der ikkje anna er nemnt, skal alle foto krediterast Foto:Bjørgvin bispedømekontor.

Her finn du trykkeklare foto til fri bruk

Halvor Nordhaug 2021 høgdeformatBiskop Halvor Nordhaug portrett 2021. Foto: Bjørgvin bispedømekontor

Trykkeklart foto

Portrett Halvor Nordhaug 2021 med Bryggen i bakgrunnenBiskop Halvor Nordhaug portrett 2021. Foto: Bjørgvin bispedømekontor

Portrett av Halvor Nordhaug

Biskop Halvor Nordhaug portrett 2016.

Foto: Jens Eldhøy

Halvor Nordhaug - portrett

Biskop Halvor Nordhaug portrett. Foto: Bjørgvin bispedømekontor

Trykkeklart foto

Halvor Nordhaug ved Fana kyrkje. Foto: Geir Møller Biskop Halvor Nordhaug ved Fana kyrkje. Foto: Geir Møller.

Halvor Nordhaug portrett nært i Bergen sentrum

Biskop Halvor Nordhaug i Bergen sentrum. Foto: Bjørgvin bispedømekontor.

Trykkeklart foto

Halvor Nordhaug framfor ikon. Foto: Bjørgvin bispedømekontor Biskop Halvor Nordhaug framfor ikonet "Treeininga" av Rublev. Visjonen for Bjørgvin bispedøme, "Saman vil vi ære Den treeinige Gud!" er tett knytt til dette ikonet. Foto. Bjørgvin bispedømekontor.  Trykkeklart foto

Biskop Halvor Nordhaug i Balestrand. Foto: Jostein Risa

Biskop Halvor Nordhaug i Balestrand. Foto:Jostein Risa

Jan Ove Fjelltveit thumbnail

Stiftsdirektør Jan Ove Fjelltveit.

Trykkeklart foto

Klikk på foto for å opna trykkeklart bilete. Høgreklikk deretter for å lasta ned bilete til din PC.