Vigsel av brurepar busett utanfor prostiet (faktura)

Det kan krevjast betaling frå brurepar for prestetenesta ved inngåing av ekteskap når begge bur utanfor prostiet, eller kor ingen av dei er medlem av Den norske kyrkja.

Heimel for å ta betaling for prestetenesta er Tjenesteordning for menighetsprester §17.

Rettssubjektet Den norske kyrkja (rDNK) sender faktura til brureparet. Skjemaet "Fakturagrunnlag for vigsel" skal fyllast ut når avtale om vigsel vert gjort. Det skal informerast om kva prestetenesta kostar, samt heimel for betalingskravet. Utfylt/signert skjema skal returnerast til forrettande prest før vigselen finn stad (t.d. under vigselsamtalen).

Fakturagrunnlag skal underskrivast av forrettande prest, scannast og sendast som PDF-fil pr e-post til prosten. Prosten attesterar fakturagrunnlaget og vidaresender det til Felles økonimieining på e-post: rdnk.okonomi@kirken.no.

rDNK sender faktura straks grunnlaget ligg føre.

Frå 01.06.2019 er ei felles økonomieining oppretta for rettssubjektet Den norske kyrkja (Felles økonomienhet (FØ)). Etter dette skal spørsmål om løn, økonomi og rekneskap rettast dit.

Kontakt, Felles økonomienhet
E-post til lønsteam