Ung Lutherfest - program

Under Lutherfestdagene 3. - 5. mars blir det mange aktiviteter for ungdom. Ungdom fra hele Bjørgvin bispedømme er invitert, i tillegg til en internasjonal ungdomskonferanse med deltakere fra blant annet England og Finland. Mer om programmet rettet mot ungdom kan du lese nedenfor.

Lutherfestdagene 3. - 5. mars har mange aktiviteter for ungdom. Foto: Lars Håberg Ottesen

Fredag 3. mars // Luthernatt:

TGIF - Thank God It’s Friday
Tid: 20.30. Sted: St. Jakob kirke Pris: Gratis.
TGIF, som er en forkortelse for Thank God it's friday, er navnet på Åsane prosti sin store ungdomssatsning. Hundevis er innom på fredagskveldene som arrangeres på omgang i menigheten. Arrangementet består av en god blanding av lek, musikk og gudstjeneste. Denne fredagen inntar de St. Jakob kirke med alt sitt. Det blir en fantastisk kveld, så det er lurt å være tidlig ute for å sikre seg en plass.

Lørdag 4. mars:

Jubileumsforestilling. Tid: Kl. 20. Sted: Johanneskirken. Pris: 220 kr for ungdom.
Dette er det offisielle jubileumsforestillingen. Her vil en møte Bjarte Hjelmeland, Marthe Valle, Nathalie Sandtorv, ungdomsgospelkor og mange andre. Det blir en fin og variert foretilling for alle aldersgrupper. Prisen inkluderer gratis inngang på Jesus Loves Electro i St.Jakob kl. 22.

Konsert/show: Jesus Loves Electro. Tid: 22. Sted: St. Jakob. Pris: 50 ,-
Det er duket for fest i St. Jakob kirke når Jesus Loves Electro (JLE) disker opp med EDM på Ung Lutherfest. Som de sier om seg selv: It's a party, it's a praise session, it's a beautiful mess. Mer info om Jesus Loves Electro.

Søndag 5. mars:

Ung Messe. Tid: Kl. 11. Sted: Korskirken.
Hele helgen har vi besøk av Ten Singere fra hele Bjørgvin bispedømme. Disse er også med på ungdomsarrangementene. Disse ungdommene vil være med å prege denne gudstjenesten og gjøre den til en gudstjeneste for ungdom.

Arrangement som strekker seg over hele helgen:
(Deltakerne herfra deltar på arrangementene ovenfor)

2. - 5. MARS:

«Between the law of perfection and the grace of acceptance»  - Internasjonal ungdomskonferanse.

3. - 5. MARS:

Ten Singtreff. KFUK-KFUM arrangerer treff for Ten Singere fra hele Bjørgvin bispedømme. Sted: Ynglingen, Nedre Korskirkealmenning 4. Tid: Fredag kl. 18 - søndag kl.13.

Påmelding og informasjon: Lars Håberg Ottesen, mob: 950 84 688, e-post: lo692@kirken.no

For mer informasjon, følg Reformasjonsbyen Bergen på Facebook og last ned appen vår Reformasjon2017 !