Aktivitetsdag på Langmyra for 4. og 5. klassingane

Laurdag 18.juni invitera kyrkjene kring Storfjorden til aktivitetsdag på Langmyra i Liabygda, kl.11.00 til 16.00

Bilte frå ei konfirmant samling på Langemyra i 2017

Vi skal verte kjent med andre frå andre bygder, løyse mysterium, høyre bibelforteljing, elde bål og ete god mat.

Påmelding til Laura Højlund, mob 45883262, innan torsdag 16.juni.

Vi håpar å sjå dykk på Langmyra 18.juni :)

Ved spørsmål ta kontakt med Laura Højlund, mob 45883262

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd