Ekstra gudsteneste grunna stor pågang på dåp

Det er svært gledeleg at mange ønskjer å døype barna sine i Ulstein kyrkje. Pågangen har vore så stor i vår at vi har satt opp ei ekstra gudsteneste med dåp 19. mai, kl. 11.00

Ekstra gudsteneste grunna stor pågang på dåp

Det blir ei forenkla gudsteneste der dåpshandlingen står sentralt.

Det er lagt opp til at fleire born kan bli døypt denne dagen.

Dersom det ikkje vert meldt dåp til denne gudstenesta, går gudstenesta ut.

19. mai er det også avskilsgudsteneste på Hareid for Leidulv Grimstad som har vore sokneprest der og som også har gjort presteteneste i Ulstein. Kyrkjekyden er invitert til å delta på denne gudstenesta på Hareid, sjølv om vi skulle ha ei gudsteneste i Ulstein kyrkje samtidig.

Meld til dåp