Helgemesse 2020

Velkomen til open kyrkje i allehelgenshelgen. Det blir moglegheit til lystenning og stillheit, og også til ein samtale om det skulle vere ønske om det. Laurdag 31. oktober kl. 14-1600. Søndag 1. november kl. 13-1400.

Helgemesse 2020

Laurdag 31. oktober kl. 1700 blir det ein minnesamling der vi minnast dei som har gått bort sidan førre helgemesse og som er gravlagde her i Ulstein. Det blir song, lystenning, ei lita andakt, og namna på dei som er døde sidan sist helgemesse blir lest opp. Velkomne dei som vil. Vi følgjer gjeldande smittevernreglar på dette tidspunktet.

Søndag 1. november kl. 1100 blir det gudsteneste i kyrkja. Velkomne også til denne!