Søndagens gudsteneste 24.01.2021

Komande søndag, 4.søndag i Openberringstida, har vi dåpsgudsteneste som blir strømma direkte på Facebook og YouTube. På grunn av dei gjeldande smittevernreglane, er dessverre ikkje gudstenesta open for andre enn dåpsfølget, men du er hjarteleg velkomen til å delta digitalt!

bilde: pixabay.com
Bibeltekstane denne dagen er:
2.Mos 3, 10-12; 4, 10-16
Rom. 9, 20-24
Evangelietekst: Joh.9, 17.35b-38

Offeret denne søndagen går til Kirkens SOS:
"Kirkens SOS er Norges største krisetjeneste på telefon, melding og chat, og besvarer omtrent 400 samtaler hvert eneste døgn. For mange er en samtale med oss det som gjør at de kommer seg gjennom dagen. Og vi vet at vi redder liv. Spesielt i tiden vi er i nå, opplever vi mer pågang enn noen gang. I en tid hvor mange andre tilbud er begrenset, kan Kirkens SOS fortsatt tilby et meningsfullt frivillig engasjement. Vi søker frivillige med livserfaring som har tid og lyst til å være et medmenneske som lytter. Vi har et grundig innføringskurs og gir ekstra oppfølging digitalt til de som trenger det."

Følg gudstenesta vår på YouTube