Skapt!

På våren er alle 1. klassingar velkomne til å bli med å sette poteter! Vi vil gjerne invitere deg til Skapt, ei spennande utandørs samling, rett etter skuletid med leik, potetsetting, matlaging på bålpanne med meir. Gjennom ulike aktivitetar, skal vi lære om Gud og alt det fine han har skapt. Vi gler oss til å sjå deg! Helsing Bjørn Losvik og Ingrid Madli Sæter i Ulstein sokn. Invitasjon er sendt med brev i posten, og påmelding er her på heimesida.

Skapt!

KVAR OG NÅR?

Vi har fått låne nokre hagar/jorde i nærleiken av skulane til å sette poteter, lage mat og leike og lære. Vi skal vere ute uansett vêr, så borna treng uteklede/regnklede tilpassa aktivitetane og vêret.

Haddal: Mandag 6. mai i hagen til Jorulf og Britt Opsahl Myrene, Haddalvegen 51. Vi henter barna på skulen kl. 12.50. Foreldra henter borna der vi er frå kl 15.00.

Ulstein: Tirsdag 7. mai.  Vi hentar barna på skulen kl. 13.00 og går til marka mellom Tussa elektro og Ljosheim. Foreldra henter borna der vi er frå kl 16.00.

Hasund: Tirsdag 14. mai. Vi henter barna på skulen kl. 13.20 og går til Sundgot bedehus. Foreldra henter borna der vi er frå kl 16.00.

Ulsteinvik: Tirsdag 21. mai for dei med etternamn frå A-K og Torsdag 23. mai for dei med etternamn frå L-Å. Delinga er gjort for å få passeleg store grupper. Vi henter barna på skulen kl. 13.00. Usikkert enda kvar vi skal vere, men foreldra vil få beskjed om hentestad. Henting frå kl 16.00.

Vi henter barna på skulen rett etter siste skuletime og går saman dit vi skal vere.

De foreldre hentar barna der vi held til på angitt tidspunkt. Dersom barna skal gå heim åleine, må det hakast av for dette på påmeldingsskjemaet.

NB! Hugs å melde frå til skulefritidsordninga om at vi skal hente borna på skulen, slik at dei får lov til å bli med oss.

Påmelding

Eg samtykker til å motta informasjon om trusopplæring og andre tilbod som passer for mitt barn på mi e-postadresse
Bruk av bilete til bruk i Ulstein sokn sitt informasjonsarbeid der barnet mitt er godt synleg. Eg tillet bruk av bilete av mitt barn.
Mitt barn skal gå heim når samlinga er ferdig