Kyrkjebladet

Kyrkjebladet i Fusa har kome ut fast sidan 1934, men har røter heilt tilbake til 1921.

Kyrkjebladet

Fusa kyrkjeblad kjem ut med seks eksemplar i året, der du kvar gong kan finna ei andakt, eit intervju med ein person frå soknet, og kyrkjetider framover - samt mykje anna stoff om kva som hender eller har hend i kyrkjelyden. Bladet vert trykt av Norheimsund Trykkeri AS, og redaksjonen består av staben på kyrkjekontoret v/dagleg leiar Hans Einar Markhus og intervjuar Toril Hjartåker Hauge. Fusa sokneråd er ansvarleg utgjevar.

Her på sida kan du finna digitale versjonar av kyrkjebladet frå og med 2019. Bladet vert elles send ut til postkassar i heile Fusa. Om du ikkje har motteke bladet, eller om du ynskjer å få det tilsend, kan du ta kontakt med kyrkjekontoret.

Kontaktinformasjon for Fusa sokn

Vitjingsadresse: Andre høgda, Fjord'n senter

Kontoret er normalt ope vekedagar mellom 9 og 15.

Postadresse: Postboks 73, 5649 Eikelandsosen

Fakturaadresse: Postboks 73, 5649 Eikelandsosen eller epost post.fusa@kyrkja.no