FamilieFredag

FamilieFredag er for alle som vil gjere noko som familie saman med andre familiar.

FamilieFredag

På FamilieFredag vil liten og stor først og fremst møtes for å ha det kjekt saman og bli kjend eller bedre kjend med andre familiar. Vi startar med fellesmiddag, og mens ungane leikar, tar dei voksne ein kaffikopp eller to. Kanskje syng vi litt før vi avslutter med ballaktiviteter eller leikar.

Når:
Annakvar fredag kl 17:00-19:00

Kvar:
Vårsemester: Valderøy kyrkjekjeller
Haustsemester:Valderøy Bedehus

FamilieFredag er ein aktivitet som er open for alle som ønsker å treffe andre familiar og ha det hyggeleg saman.

Samlingane avsluttas med ballaktiviteter i gymsalen på skulen og med leikar og konkurranser inne. Aktivitetane i gymsalen er for ungane frå skulealder og foreldre som har lyst. Inne lager vi til leikar for dei minste og dei som vil.