Kven kan verte døypte?

I Den Norske Kyrkja vert dei fleste døypte som spedbarn, ofte i løpet av dei første tre månadane. Det er ingen aldersgrense for dåp, og konfirmasjonstida fører kvart år til at mange unge ønsker dåp. Ved dåpen vert ein medlem av Den Norske Kyrkja. Dåpen er det einaste kriteriet for medlemsskap i kyrkja.

En ung gutt blir døpt. Presten har hånden på hodet hans. Han blir nå medlem i kirken.

Etterfølgerane til Jesus fekk i oppdrag å døype og undervise om Gud sin gode vilje med menneska sitt liv. Sidan vår kyrkje døyper barn, er det viktig at barnet får opplæring i kristen tru. Ved dåpen seier presten mellom anna dette til foreldre og fadrar:

"Saman med kyrkjelyden vår og heile kyrkja har de fått del i eit heilagt ansvar: å visa omsorg for henne/han/dei, be for henne/han/dei, læra henne sjølv / han sjølv / dei sjølve å be og hjelpa henne/han/dei å bruka Guds ord og delta i den heilage nattverden, så ho/han/dei kan leva og veksa i den kristne trua."

Kyrkjelydane har tilbod om trusopplæring for alle døypte. Dette kan du lese meir om under snarveien "Barn og unge" nedanfor.