Hareid frivilligsentral - Hareid sokn

Hareid frivilligsentral som eigast av Hareid sokn, driv eit viktig, sosialt entreprenørskap i Hareid kommune. ”Vi treng deg. Du treng oss!”

Hareid frivilligsentral - Hareid sokn

Frivilligsentralen har kontor i Hareid sentrum.
Besøksadresse: Rådhusplassen 6

Postadresse:
Hareid frivilligsentral
6069 Hareid

E-post: frivilleg@hareid.kommune.no

Opningstider:
Mandag-fredag: 9.00-15.00
Elles etter avtale.

Om Hareid frivilligsentral

• Frivilligsentralen i Hareid er eigd av Hareid sokn. Frivilligsentralen har eigne retningslinjer for drifta.
  • Kommunen vidarefører tilskotet som kjem frå staten, til Frivilligsentralen. Delar av overskot frå Brukt & Billig går til aktivitetar på sentralen og resterande driftsbudsjett dekkast av Hareid sokn.
  • Har som mål å knyte saman menneske og vere eit samlingspunkt der alle som er innom frivilligsentralen kan føle at dei kan vere noko for andre.
  • Er ein formidlingssentral for frivillige tenester.
  • Vil vere med på å setje i gong og drive trivselsfremjande tiltak for ulike grupper.
  • Ynskjer ikkje å konkurrere med frivillige lag og organisasjonar, men samarbeide med dei.
  • Erstattar ikkje offentlege tenesteorganisasjonar, men er eit tillegg til desse.

Spre glede til kvarandre. Gje kvarandre ei hand å halde i.

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00