Bønn

Vær med å be! Hver uke vil vi ha ulike bønneemner som du kan ta med i dine bønner, enten det er som en fast rytme i hverdagen eller litt innimellom.

Bønn

Ukens bønneemner:

• Takk for kyrkjelyden og alle som høyrer til i Foldnes kyrkjelyd
  • Be for alle som har lederfunksjoner i kyrkjelyden vår. Be om visdom, kunnskap og glede i arbeidet.
  • Be for Ukraina og uroen som råder der.
  • Vi ber for Madagaskar og katastrofen som har ramma landet etter flom og uvær
  • Be for einskap mellom kristne, både her i Noreg og i resten av verda
  • Be for alle sjuke og særskild for dei som er bekymra for framtida og for kva konronaviruset kan føre med seg

Du kan også være med i bønneringen i Foldnes kirke. Da kan du ta kontakt med sokneprest Maria Tveten, signere en erklæring om taushetplikt og så vil hun legge deg til listen.

En torsdag i måneden vil vi ha bønnemorgen fra kl 0730-0800 i Foldnes kirke. Da starter vi dagen med å be sammen for menigheten vår, lokalsamfunnet og verden vi lever i.

Sjå programhefte og Skjerikyrkja.no for datoar.

Hvis du har noe du ønsker at vi skal be for, kan du sende en melding til sokneprest Maria Tveten (45063016), så vil hun formidle bønneemnet videre til bønneringen.