Feirar pinse med friluftsgudsteneste

Oppdatering 05.06.22: Gudstenesta pinsedag blir på Bjørvikstølen. Vel møtt.   Når sola skin og det er varmt og godt ute, då flyttar vi kyrkja ut i Guds store katedral og feirar gudsteneste med flott natur som råme. Pinsedagen 5. juni ønskjer vi velkomen til Bjørvikstølen (Bygstad) klokka 11.00. Det er veg heilt fram (bomveg). Det er omlag 50-100 meter å gå frå vegen og opp på stølsvollen. Ta med noko å sitje på og mat og drikke til den sosiale praten etter gudstenesta.

Feirar pinse med friluftsgudsteneste