Coronavirus

Det meste av aktiviteten i kyrkjene våre er avlyst i samråd med kommuneoverlegen. Kyrkjekontora i Sunnfjord er stengt for publikum. Du kan nå oss på telefon som vanleg. Reglar for bruk av kyrkjebygg under corona-pandemiet:

Coronavirus

Du skal ikkje gå inn i kyrkja dersom du

1. har symptom på luftvegsinfeksjon, som rennande nase, feber, sår hals, hoste eller pustevansker.
  2. har vore i kontakt med nokon som har fått stadfesta Koronavirus-smitte.
  3. det er mindre enn 14 dagar sidan du kom til Norge frå land utanfor Norden.
  4. det er mindre enn 14 dagar sidan du kom frå Sverige eller Finland med innreise til Norge frå og med 17.3.

Inne i lokalet skal følgjande reglar følgjast:

• Ikkje fleire enn 25 deltakande, som sit med minst 2 meters avstand.
  • Unngå handhelsing, omfamning eller på annan måte ha direkte kontakt med andre.
  • Host i papirlommeduk (kast i søppel etterpå), host i albogekroken om du ikkje har lommeduk. Vask hendene etterpå.
  • Syt for god handhygiene elles. Alt dette for å hindre smitteoverføring.

Kyrkjeverja og kommuneoverlegen i Sunnfjord kommune

Ved spørsmål sjå: sunnfjord.kommune.no, FHI.no, helsedirektoratet.no, helsenorge.no eller ring informasjonstelefon for koronaviruset 81555015.