Fleire kan delta i samlingar etter 15. juni

Frå 15.6. er det opna opp for inntil 200 deltakarar ved offentlege arrangement, under føresetnad av at det er minst 1 meter avstand mellom personar/hushaldningar. Ingen av kyrkjene våre er store nok til å ha inne 200 personar, når avstandsregelen gjeld.

Fleire kan delta i samlingar etter 15. juni

Smittevernrettleiar for kyrkja er utarbeida av Kyrkjerådet i samarbeid med Bispemøtet, KA - arbeidsgiverorganisasjon for kyrkjelege verksemder og styret i Norges kyrkjeverjelag.  Siste versjon er oppdatert pr 16.6.2020, og kan lesast her:

Generelt gjeld fortsatt:

• Sjuke personar skal ikkje ta del i fysiske samlingar
  • God handhygiene (handvask med såpe, eller handsprit)
  • Hald avstand til andre
  • Minst mogeleg felles bruk og berøring av utstyr

Fleire kan delta i samlingar etter 15.6.

For kyrkjene våre er det mindre enn 1 meter avstand mellom benkene, og vi brukar difor annakvar benk.

1 meter avstand i benkene betyr 2 sitjeplassar imellom.

Kommunelegen har gitt oss fylgjande defininsjon på «hushaldning»: Personar som permanent bur under same tak.

Basert på at det i hovudsak er enkeltpersonar eller par som kjem saman til kyrkje har vi kalkulert denne kapasiteten i kyrkjene våre:

Kyrkje

Tal sitjeplassar

Viksdalen

Sande

Bygstad

Vassenden

100-140*

Ålhus

Helgheim

Førde

Holsen

Haukedalen

Naustdal

Vevring

42/60**

*) 140 når det er opna opp for ekstra lokale ved sida av kyrkjerommet.

**) 60 plassar hvis opning til kyrkjestova bak, og der er 18 enkeltplassar

Oversikt over deltakarane

Det er fortsatt krav til registrering av deltakarane på arrangement, for å sikre eventuelt behov for smittesporing. Namnelistene blir oppbevart i 14 dagar og så makulerte.