Koronasituasjonen

Frå juni 2021 kan fleire menneske samlast til offentlege arrangement med faste tilviste plasser. Men krav om avstand er framleis overordna, slik at dei fleste av våre kyrkjebygg ikkje vil ha plass til meir enn 50-150 deltakarar, avhengig av storleiken på kyrkjerommet og kor mange som er frå same husstand og kan sitte i lag. Kom i god tid og hald avstand til andre, så får du tilvist ein trygg plass å sitte. Vi fører liste over frammøte som blir makulert etter 14 dagar.

Koronasituasjonen

Faste, tilviste plassar
• «Fast» betyr at deltakarane skal sitte på tilviste plassar under heile arrangementet og ikkje bevege seg rundt i lokalet, utover ved nødvendige toalettbesøk eller liknande (f.eks. til dåp, nattverd osv.).
• «Plass» betyr at deltakarane må sitte på et sete/benk/golvteppe e.l. Plassane bør vere plassert for å unngå ansikt-til-ansikt-kontakt.
• «Tilvist» betyr at plassane enten er nummererte eller at verter/vakter viser deltakarane til nærmare bestemte plasser.

Alle til stade skal kunne halde ein meters avstand.  Avstand skal målast skulder til skulder i alle retningar.

Deltakarane:
• må vere friske
• har god handhygiene – ta på handsprit når du kjem
• minst mogleg bevegelse i lokalet og minst mogleg berøring av utstyr

Velkomen i kyrkja!

VI SKAL MØTAST
Vi skal møtast
når dette er over,
ved eit bord
i ein smekkfull kafé,
i ei kyrkje,
i midtgangens vrimmel