Menighetsrådet

Menighetsrådet i Østre Aker og Haugerud menighet er valgt for 2023-2027.

Sammensetning

• Sigmund Gulliksrud, leder
  • Christina Pettersen, nestleder
  • Carl Ingar Hole
  • Thomas Eng
  • Veronica Weyde
  • Pål Kinn Hanstensen
  • Liv Arnhild Romsaas, sokneprest

• Anne Lise Eriksen (1.vara)
  • Kari Fossum (2.vara)
  • Carl Petter Sky (3.vara)
  • Eli Solberg (4.vara)

Arbeidsutvalget

• Leder
  • Nestleder
  • Sokneprest
  • Daglig leder

Utvalgets arbeid. Kirkeloven

Grunnlaget for menighetsrådets arbeid finnes i Kirkeordning for den norske kirke (først og fremst i §12). Kirkeordningen er en forskrift under Trossamfunnsloven. Også andre forskrifter for Trossamfunnsloven inneholder tilleggsinformasjon av betydning for menighetsrådets virksomhet. (Gå til nettsiden for denne loven og klikk på Lovens forskrifter.)

Møteplan og protokoller

Møteplan for våren 2024: onsdagene 24.januar, 28.februar, 20.mars, 24.april og 29.mai.

Møtene er i menighetssalen i Haugerud kirke, kl. 18 - 21.

Klikk her for å se protokollene fra møtene. For innkalling til møtene, kontakt daglig leder (se nedenfor).