Utleie

Rom i Østre Aker menighetshus eller Haugerud kirke kan leies ut til sammenkomster.

Utleie

Det er nå ikke tilgjengelige lokaler til leie i helger før juni. Stengt for utleie i juli.

Vi prøver å tilby lokaler til leie til de som ønsker dåpsselskap etter dåp i våre kirker, og minnesamvær som skjer i ukedagene. Leie som ikke er i forbindelse med kirkelige handlinger utført i våre kirker anmodes å se etter andre lokaler.

Ønsker du å leie, eller vite mer, kontakt menighetskontoret på e-post post.oah.oslo@kirken.no eller telefon 23 62 97 40.

Menighetssalen i Haugerud kirke leies ikke ut på lørdager, og søndager før 14.00, grunnet gudstjeneste på søndag med påfølgende kirkekaffe. Dåpsselskap og annet utleie kan på søndager foregå i underetasjen, i kirkestua, eller etter kirkekaffen.

All bruk av alkohol eller andre rusmidler er ikke tillatt i menighetens lokaler.

Lokaler i Haugerud kirke:

Menighetssalen (3660 kroner): Salen rommer opp til 80 personer. Kjøkken er vegg i vegg med salen, og det er servise og bestikk tilgjengelig.

Kirkestua: Plass til opp til 40 personer. Det er ikke eget kjøkken til kirkestua, men et anretningsrom.

Kirkerommet leies ikke ut til privatpersoner og selskapeligheter.

Lokale ved Østre Aker kirke:

Menighetshus (3660 kroner): Menighetshuset rommer opp til 75 personer i storsalen, og totalt opp til 100 om man også dekker på i peisestua. Eget kjøkken, og alt av servise og bestikk er tilgjengelig.

Kirken leies ikke ut til privatpersoner og selskapeligheter.

Det er muligheter for lån av prosjektor/skjerm i alle rommene, og mulighet for lån av mikrofoner i menighetssal og menighetshus. Skal kun brukes etter avtale.

Priser vil justeres opp fra 1.3.2024. Ta kontakt på post.oah.oslo@kirken.no for mer informasjon.