Innmelding til kirkelig konfirmasjon

Ønsker du å konfirmere deg i en av kirkene våre? Ta kontakt med oss ved Hadsel kirkekontor så kan vi sende søknadskjema per e-post til deg. Velkommen som konfirmant! Hilsen oss i Hadsel menighet.

Innmelding til kirkelig konfirmasjon

Solgunn Jensen er menighetspedagog i Hadsel og hun har hovedansvaret for alle kirkelige konfirmanter. Hun svarer på spørsmål om det er noe dere lurer på og gir beskjed og leder konfirmantundervisningen. Prest vil også delta enkelte ganger på noen undervisningstimer.
Janiken E. P. Skarding er kontorsekretær og kan sende dere innmeldingskjema på e-post, hun mottar også og registrerer innmeldte konfirmanter. Er bare å ta kontakt med oss på Hadsel kirkekontor!

Kontaktinformasjon for Hadsel kirkelige fellesråd

Post og besøksadresse:

Hadsel kirkelige felelsråd

Rådhusgata 5,  8450 Stokmarknes.

1 etg.

E-post:

kirken@hadsel.menighet.no

Telefon: 76164030 Sentralbord, 76164033 Kirkeverge.

Telefon- og besøkstid:  Mandag til fredag: 08.00 - 15.00.