Gebyrer satser Alta 2019

Ved utenbygds begravelser fra og med 2019

Begravelse (Kirke, kirketjener og organist)                                      kr. 2 000,-

Leie av menighetssal (minnesamvær)                                              kr. 1 500,-

Akkompagnement av solister (Inkludert v/bet. leie av organist)       kr.    650,-

Til info:

Utenbygds begravelse vil si begravelse av person som har bostedsadresse utenfor Alta kommune. Dersom avdøde ikke er medlem av Den Norske Kirke tilkommer de samme gebyrer som ved utenbygds begravelse

Gebyrene vil bli fakturert til det begravelsesbyrået som melder inn dødsmeldingen.

Gjeldende fra 01.01.2015

Kontaktinformasjon for Alta kirkelige fellesråd

Alta kirkekontor ligger i underetasjen på Nordlyskatedralen Alta kirke.

Kontoradresse:

Markedsgata 30