Familietirsdag

Velkommen til høstens første familietirsdag i Skøyen kirke 12. september kl. 16.30! Det servering av pizza og en liten overraskelsesaktivitet. Les mer og meld deg på her!

Familietirsdag

For å beregne mat og utstyr er det fint med påmelding her

Denne gangen oppfordrer vi spesielt til å melde barnet/barna inn i Familietirsdag via organisasjonen KFUK-KFUM. Det er en av landets største barne- og ungdomsorganisasjoner, som vil gi oss kjærkommen frifondstøtte. Dette er en barne- og ungdomsorganisasjon, så voksne trenger ikke å melde seg inn. Det koster 200 kroner for hele 2023. Du melder inn ved å trykke HER.

Om programmet på en vanlig familietirsdag: Familietirsdag spiser pizza i kirkestuen fra kl. 16.30 (rommet med inngang fra disken i Kaffebønnen). Deretter skjer det noe for barna. det kan være en hobbyaktivitet som varierer litt fra gang til gang. Barna som er eldre kan få gå ned i ungdomsrommet, der det er mange spill som fussball og airhockey, under oppsyn av en foresatt/forelder. Vi setter fram lekematte for de minste. Ca kl. 17.30 samles alle i kirkerommet og har en felles avslutning og vi er ferdig ca 17.45. Alle typer familier er velkommen! (PS: Også lov med besteforeldre, faddere og andre)

Vil du være frivillig? Det er behov for praktisk hjelp når det er familietirsdag fra kl. 15.30-18.30, eller enten tiden i forkant eller etterkant. Dersom du kunne tenke deg å stille noen ganger i et semester, ta kontakt med Ingvild Tømmerbakk.

Priser: 120 kr pr. voksen / 40 kr. pr. lite barn / 80 kr. pr. store barn. Makspris for en familie 240 kroner. Om det er for høy pris er det bare å vippse litt mindre.

Vil du bli med på sms-listen? Registrer deg i SMS-listen påminnelse med informasjon hver gang det er familietirsdag,

Kontaktinformasjon for Skøyen menighet

Skøyen kirke ligger i Skøyenveien 43.
Inngang til kontorene og parkeringsplassen er på nedsiden av kirken, nederst i Guldbergsvei.

Kontoradresse:
Skøyenveien 43, 0375 Oslo