Sorgen det ikke sendes blomster til

Kirkene i Oslo, Akershus og Bærum inviterer til samtalegrupper for separerte, skilte og samboere som strever med vansker knyttet til samlivsbrudd.

Mange har opplevd det nyttig og godt å komme sammen med andre som har opplevd en tilsvarende livskrise som et samlivsbrudd kan være. Tilbudet ble etablert i 1991, og flere hundre deltakere har gjennomført gruppeforløpet.

I første omgang inviteres du til et uforpliktende informasjonsmøte, hvor det blir gitt en orientering om opplegget.

Påmelding skjer på informasjonsmøtet.

Se også våre nettsider www.samlivsbrudd.org

Du er velkommen uavhengig av bosted, livssyn eller kulturell bakgrunn, og om samlivsbruddet gjelder ekteskap, samboerskap, partnerskap eller kjæresteforhold.