Bestille salmeplata "No stig vår song"?

Da den nye salmeboka kom for et drøyt år siden, lagde kulturrådgiver Helga Johanne Størdal ei plate med 14 av de nye salmene. Den kan du bestille som cd, eller høre på Spotify, Wimp og iTunes.

Bestille salmeplata "No stig vår song"?

Ønsker du å bestille cd-en, send en e-post til borg.bdr@kirken.no

Kulturrådgiver og sanger Helga Johanne Størdal gjorde dette plateprosjektet i samarbeid med Knut Størdal, musiker og kulturarbeider i Vår Frue Kirke i Trondheim. Øvrige musikere på plata er Frøydis Grorud (saksofoner), Hermund Nygård (perkusjon), Audun Ellingsen (kontrabass) og Odd Halvor Moen (trekkspill og fløyter).

No stig vår song har blitt spilt jevnt og trutt på NRK P1s salmeprogram Salmer til alle tider, og har høstet svært god respons. Prosjektet har også ført til en rekke konserter, blant annet under Olavsfestdagene i Trondheim i juli 2014.