Konfirmant 2021? Påmeldingen er åpen!

Velkommen som konfirmant i Bøler menighet 2021.  Datoer for konfirmasjon 2021 er søndag 5. og lørdag 11. september. Alle får den datoen de ønsker seg. Første møtepunkt er Ung messe 22. november 2020.

Konfirmant 2021? Påmeldingen er åpen!

Alle som begynner i 9. klasse i august 2020 er velkommen som konfirmant i 2021! I Bøler menighet er det prest, trosopplærer, ungdomsarbeider og en god gjeng med ungdomsledere som gleder seg til å ta imot et nytt konfirmantkull! I løpet av konfirmantåret vil vi snakke om "de store spørsmålene" i livet, om hva vi tror på, eller kanskje ikke tror helt på, vi vil utforske Bibelen på ulike måter, og du vil bli utfordret til å bry deg om andre og bidra i to ulike solidaritetsprosjekter. Du vil få lære mer om deg selv, om vennene dine, om troen din og om kirken. Vi skal også gjøre mye sosialt og gøy sammen, med konfirmantleir som vårens store høydepunkt.

Vårt første møtepunkt er Ung messe den 22. november. Deretter fortsetter opplegget etter jul og holder på hele våren, med konfirmantleir som vårens høydepunkt.

Meld på konfirmant 2021