Lys Våken! for 5.klassinger

Velkommen til Lys Våken 2. - 3. desember i Nordlyskatedralen Alta kirke.

Lys Våken! for 5.klassinger

Kjenner du et barn som vil være med på en spennende opplevelse i kirken?

Lys våken nærmer seg – årets happening for 5.klassinger!

Natt til første søndag i advent, lørdag 2.- søndag 3.desember 2023, overnatter tusenvis av barn i kirker over hele landet. Det gjør vi i Nordlyskatedralen Alta kirke også.

Vi håper så mange som mulig vil bli med oss denne natta :)

Så har du en 5.klassing hjemme som vil være med, send inn påmelding her, innen mandag 27. november 2023.

Hvis du ikke får til å sende den inn, send informasjonen på epost til eirin@alta.kirken.no

Vi sees.

Hilsen menighetspedagog, Eirin Sørhus

Påmelding til Lys Våken 2023

Takk for din påmelding.

Kan vi ta bilde av deltakeren til bruk i menighetsblad og seinere reklame for "Lys Våken"?
Jeg kan hjelpe til med:

Kontaktinformasjon for Alta kirkelige fellesråd

Alta kirkekontor ligger i underetasjen på Nordlyskatedralen Alta kirke.

Kontoradresse:

Markedsgata 30