Givertjeneste

Vil du støtte arbeidet i Kolbotn menighet?

Givertjeneste

Kolbotn menighet er stor og aktiv! Menighetsrådet ønsker spesielt å fokusere på alle barn og unge som til enhver tid er involvert i de forskjellige arrangementene.

Vi håper du har anledning til å bli fast giver i Kolbotn menighet/Sofiemyr kirke. Som faste giver bidrar du til at Menighetsrådet kan lønne flere av våre dyktige medarbeidere:

• Katrine Flaa, Menighetsmusiker
  • Tiril Nevland Moen, Barnekoordinator
  • Beate Kirkerød, Dirigent OPUS

Takk for ditt bidrag. Det betyr veldig mye!

Hver uke besøker 200-300 barn og unge kirken vår, og de blir ledet av mange, dyktige medarbeidere som brenner for å prøve å gi barna et møte med Jesus Kristus, og tilhørighet og et hjem i kirken. Noen av medarbeiderne er ansatte, mens andre hører med blant våre fantastiske frivillige, som gjør en stor innsats på mange områder.

Ved å bli medlem av givertjenesten, er du med å skape forutsigbarhet for menighetens inntekter. Det gjør at menighetsrådet vet at aktivitetene kan opprettholdes, og så legge planer og strategier deretter.

Flere spørsmål?

Ta gjerne kontakt for spørsmål om givertjenesten, eller klikk på de blå knappene under for mer informasjon.