Tårnagent søndag 7.april i Seegård

Bor du i Snertingdal og gikk glipp av tårnagent 18.februar - nå har du ny mulighet,  7.april i Seegård Se link for påmelding lenger ned på siden.

Tårnagent søndag 7.april i Seegård

Hva er Tårnagent?

Tårnagent er en dag full av aktiviteter og spennende oppdrag. Tårnagentene får agentbevis og er med på å løse ulike mysterier i kirken. De har rebusløp, er i kirketårnet, leker, spiser, har konkurranser, lærer bibelfortellinger, er med på gudstjeneste og mye mye mer.

Gjennom dette trosopplæringstiltaket blir 8 og 9-åringene kjent med kirkens kriker og kroker. Kanskje bor det flaggermus i tårnet eller kirkerotter inni orgelet? Hva betyr alle symbolene i kirkerommet, og hva betyr "Kyrie eleison"?

Tårnagent 2024 spesial, arrangeres i Seegård kirke 7.april:

Seegård kirke for Snertingdal
Oppmøte fra kl 12.30 Arrangemantet varer  fra 13.00 -17.45

For å melde deg på bruk denne linken: Påmelding Tårnagent 24

Deltakerbrev ligger som dokument nede på siden.

Se film om tårnagentene her: