Konfirmantleir til Dyrkolbotn 15.-17. november

Håper du er klar for det vi tror skal bli en av årets store begivenheter. Konfirmantleir!

Konfirmantleir til Dyrkolbotn 15.-17. november

På leiren skal vi ha god mat, underholdning og morsomt program, vi skal ha undervisning, sang og musikk, vi skal være ute og inne. Vårt mål for turen er å bli bedre kjent, ha det gøy sammen og lære mer om ”Hvem Jesus er?”.

Dyrkolbotn i Lindås kommune er et flott leirsted med nok plass for oss. Leirstedet er flott både ute og inne så gled dere. Det er plass til 5 eller 6 på hvert rom så det passer kjempebra.

Håper alle kan være med!

Dette ikke en påmeldingslapp fordi vi så gjerne håper dere alle kan være med - selv om konfirmantleiren ikke er obligatorisk. Prisen på leiren er inkludert i de 1800 kronene du betaler for konfirmasjonsåret.

Dersom du ikke kan delta på leiren så må du ta kontakt med Bernt prest for å melde deg av tlf. 47416351.

Avreise og retur

Avreise: Oppmøtested kommer. Oppmøtetid senest kl. 17.15. Vi skal ta buss sammen.

Retur: Vi reiser med busser fra Dyrkolbotn søndag ca. kl. 13.30.

Vi reiser med buss, men fordi vi skal ha mye utstyr med oss har vi også med oss en bil.

Hva skal jeg ta med meg

• Laken og putetrekk + dynetrekk eller sovepose (sengetøy kan ikke lånes).
  • Bibelen din + skrivesaker.
  • Innesko og toalettsaker.
  • Max 70 kr til kiosken på lørdagsettermiddag
  • Uteklær. Husk støvler.

Dersom du lurer på noe så tar du kontakt. Helst på mail bf667@ kirken.no

Vi leder gleder oss skikkelig til leiren. Håper du gleder deg også.

Bernt prest