Kom.Inn!

Kom.Inn! Er et ungdomstilbud som ligger i sokkelen på Nordlyskatedralen i Alta

Kom.Inn!

Kom.inn er åpent 16.00-19.30 på tirsdag og 14.30-19.30 på onsdag, torsdag og fredag. Vi har åpent annenhver lørdag fra kl18.00-22.00.

På Kom.inn er vi sosiale og koser oss sammen, treffer venner og blir kjent med nye. Vi skravler, "henger", spiller biljard, piano, gitar, brettspill, fotballspill, Playstation osv. På torsdager starter vi dagen med å lage middag sammen og spise den
😊
Av og til stenger vi Kom.inn og drar heller på tur eller  gjør andre aktiviteter sammen.

Aldersgrense 13-19 år.

Vi har glede,trygghet,omsorg og fellesskap som verdier på Kom.inn.

Vår visjon er at ungdom skal føle seg elsket og uerstattelige av både Gud og mennesker og vi ønsker å være et sted der ungdom kan oppleve nettopp det.

Kom.inn er et samarbeidsprosjekt mellom Alta Menighet, Filadelfia og Frikirka, som Alta kommune støtter økonomisk.

I Alta og Talvik menigheters diakoniplan er målsettingen for Kom.Inn å gi ungdom tro på at de er elska og uerstattelige av både Gud og mennesker.

Dette skal vi oppnå ved å ha et lavterskeltilbud i katedralen for ungdom mellom 13-19 år, med voksne som ser og bryr seg om ungdommene, og som legger til rette for samtaler, fellesskap og aktivitet.

Kontinuerlig arbeid, med åpningstider fra tirsdag-fredag og lørdagsåpent når det er mulig.

Ressurser: Diakon, frivillige fra Alta Menighet, Alta Frikirke og Filadelfia som sammen står bak tilbudet og danner en styringsgruppe. Kafèlokalet i sokkelen på Nordlyskatedralen er hovedarenaen, men Kom.Inn drar også på forskjellige ekskursjoner.

Ansvarlig: Diakon og/eller diakoniarbeider.

Kontaktinformasjon for Alta kirkelige fellesråd

Alta kirkekontor ligger i underetasjen på Nordlyskatedralen Alta kirke.

Kontoradresse:

Markedsgata 30