Tweensklubb

Dette er klubben i Skøyen kirke for de som går i femte til syvende trinn! Klubben holder til i kjelleren i kirken, der er det aktiviteter som biljard, airhockey, fussball, brettspill og kortspill. Det er tid til å gjøre det man vil, og litt tid der det skjer noe felles slik at man blir bedre kjent med hverandre.

Tweensklubben Puls

Tid og sted: kl. 18-20 Ungdomsrommet i kjelleren i Skøyen kirke, inngang fra nedsiden

Våren 2023 er det tweensklubb disse datoene:

• 9. januar
  • 27. februar
  • 20. mars
  • 24. april
  • 15. mai

Koster det noe? Vi spiser litt enkel snacks, og foreldre/foresatte kan vippse 25 kroner for utgiftene, til #525220. Ellers er klubben gratis.

Vil du være frivillig? Tweensklubben trenger frivilige foreldre til å være med på klubbkveldene. Frivillige som kan hjelpe barna med å ta initiativ til aktiviteter, sette opp turneringer, la dem føle seg sett og ivaretatt, og forebygge mobbing. Ta kontakt med klubbleder Solveig Gjesdal om du har spørsmål om klubben, eller om du vil melde deg som frivillig. Frivillige må levere politiattest.

Er det en "kristen" klubb? Tweensklubben er et livssynsåpent sted. Det betyr at alle er velkommen, uansett hvilket livssyn de har. Det er ikke et mål å forkynne kristen tro på klubben, men det å drive tweensklubb er en måte å drive kirke på, fordi kirken vil være med å skape gode og trygge steder for barn og unge på Skøyen og Smestad. Av og til har vi quizer og aktiviteter med KRLE-basert faktakunnskap om kristendom.

Man kan støtte tweensklubben ved å melde 10–12-åringen inn i KFUK-KFUM. Kontingenten er 200 kroner for hele 2023), og det finnes rabatter.

Kontaktinformasjon for Skøyen menighet

Skøyen kirke ligger i Skøyenveien 43.
Inngang til kontorene og parkeringsplassen er på nedsiden av kirken, nederst i Guldbergsvei.

Kontoradresse:
Skøyenveien 43, 0375 Oslo