6. kl.: Lys Våken

Overnatting i kirken for 6. klassinger natt til 1. søndag i adavent!

6. kl.: Lys Våken

Lys Våken pleier å være den første adventshelgen hvert år. Da åpnes kirken for 6. klassinger for en ettermiddag og kveld full av aktiviteter, etterfulgt av overnatting i kirkerommet.

Bruk knappen under for å melde på din 6. klassing til Lys Våken 26. til 27. november 2022. Hvis man har lyst til å være med på alt det spennende opplegget, men helst vil sove hjemme, er det også helt lov.

Lys Våken handler om å være lys våken for skaperverket, jorden vi bor på, for Gud og for hverandre. Vi snakker og leker om rettferdig fordeling, miljøvern og skaperverket.

La oss bare få avklare én ting om overnattingen med en gang: Nei, man er ikke lys våken hele natten. Alle skal få sove!