Søk etter grav

Du kan søke etter grav på Fitjar kyrkjegard.

Søk etter grav

Gjennom den internetbaserte web-portalen Ecclesia, kan du søke etter grav på Fitjar kyrkjagard. Du trykker på lenkja "søk etter grav" lenger nede på denne sida, og legg inn så mykje informasjon som mogeleg.

Bilete over viser ein oversikt over kyrkjegarden. Kvar grav har eit gravnummer. Det består av ei rekke tal og bokstavar. Eksempel: 01.A.02.03

01: Fitjar kyrkje har ein kyrkjegard. Alle gravene vil ha 01 her.

A: Felt

02: Radnummeret

03: Nummer på grava

Når du skal finne fram til grav på kyrkjegarden, tel me på følgjande måte:

Felt: Felt A og B ligg nærmast Fitjarsjøen

Rad: Nummer 1 er nærmast Fitjarsjøen

Nummer: Når du ser mot Fitjarsjøen, frå høyre mot venstre

I overgangen frå gammalt handskrive kartoteksystem til nytt datasystem kan det ha oppstått feil.  Dersom du meiner det er feil, ber me om orsaking og forståing for dette, og me set pris på å få melding om det snarast råd.

SØK ETTER GRAV

Kontaktinformasjon for Fitjar kyrkje

Kyrkjekontoret ligg i Fitjar rådhus
(Inngong på baksida)

Ekspedisjonstid kyrkjekontor:
onsdagar kl. 09.00-11.30,
torsdagar kl. 09.00-15.00

Ta kontakt på telefon om døra er låst og me er ute på oppdrag.
Kontaktinformasjon finn du HER.

Telefon: 913 47 802 (kyrkjeverje)
Postadresse:
Postboks 10, 5418 Fitjar