Vedtekter for gravplassene i Færder kommune

Her finner du reglene for feste og stell av grav og minnelund. Vedtekter for stell gjelder avtaler der Færder kirkelig fellesråd overtar ansvaret for stell av beplantning på graven.

Vedtekter for gravplassene i Færder kommune

De lokale gravplassvedtektene er et supplement til gravferdsloven og forskrift til gravferdsloven. Vedtatt i sak 27/20 av Færder kirkelige fellesråd og av Tunsberg Bispedømmeråd 11. august 2020.

Vedtekter for gravplassene i Færder kommune

Vedtekter for stell av grav

Vedtatt av Færder kirkelige fellesråd sak 38/21, med hjemmel i vedtektene for gravplassene i Færder, vedtatt av Færder kirkelige fellesråd 09. juni 2020 og godkjent av Tunsberg Bispedømmeråd 11. august 2020

Vedtekter for gravstell og gravplassfond