Ting du kanskje lurer på om turen:

Det er sikkert mange ting du lurer på, kanskje finner du svaret på noe av det her?

Ting du kanskje lurer på om turen:

Hvordan bor man?

I Taizé sover man i rom med køyesenger, størrelsen varierer litt - rom for 6 og 12 personer.
Det er ulike bygg for jenter og gutter.

Turen koster en del, finnes det noen måte å få støtte på?

Selv om du får mye for pengene, er det snakk om en del penger. Kanskje går det an å søke ditt lokale menighetsråd om penger? Ta en prat med noen som jobber i menigheten din om hvor det kan være mulig å søke støtte!

Pengene vil betales inn i to runder, et depositum og en endelig betaling av resten av summen.
Vi ønsker veldig at de som ønsker å være med skal ha mulighet til det, så dersom pengene av en eller annen grunn er en stor utfordring - ta kontakt, så hjelper vi gjerne til med å finne en løsning.

Må jeg være kristen for å være med?

Nei, på ingen måte. Du kan være med for å prøve opplevelsen av å leve enklere sammen med andre.
Men samlingene i kirken og gruppesamlingene er en del av opplegget - og da må du tåle at det snakkes
om Gud og sånn...

Hvordan melder jeg meg på?

Meld deg på innen 20 Mai her: bit.ly/borgtiltaize
ølg oss på instagram og/eller facebook så er du alltid oppdatert!
Ellers - spør noen som jobber i menigheten.

Påmeldingen skjer via et skjema du finner ved å trykke på linken, hvor vi vil be om litt informasjon om deg som melder deg på. Vi kommer også til å be om en bekreftelse på at alle under 18 år har tillatelse hjemmefra - det er tross alt en ukes tur ut i den store verden....

Jeg trenger å vite mer, hva gjør jeg da?

Det er flere måter å finne ut mer om turen, både for deg og for de hjemme som kanskje lurer på hva dette er:
- du kan følge oss på facebook og instagram, der dukker det stadig opp både nyttig og unyttig info. Bare søk opp "borgtiltaize" - så finner du det nok.
- du kan spørre noen som jobber i menigheten der du bor, hvis de ikke vet finner de ut av det!
- send oss mail, eller gjør det på insta/face....vi svarer så fort vi kan :)