Chili - for deg mellom 10 og 12 år

Chili er vårt tilbud til tweens - barn mellom 10 og 12 år. Vi åpner kirken, serverer varm mat, har ulike aktiviteter, lek og masse gøy.

Chili - for deg mellom 10 og 12 år

Chili er navnet på vårt fredagstilbud for barn mellom 10 og 12 år. Vi har åpent hus en gang i måneden, og alle som vil, er velkomne. Vi begynner med å spise varm mat i totida. Det er bare å komme rett fra skolen - og slutter noen av barna senere, kan de komme når de er klare.

Dette skal vi gjøre: Spise, slappe av, spille ping pong og andre spill. Noen elsker å prøve seg på bandinstrumentene. Noen vil gjerne prate og drikke te. Noen ganger lager vi ting. Vi leker har'n og gjemsel. Ellers handler det om å være sammen, leke og le.

Chili handler om å gjøre en forskjell. Være lys og salt i verden, som det står om i Bibelen – eller chili. Den som har spist det, vet at det defintitivt gjør en forskjell. Vi byr også på chili challenge for dem som vil prøve seg på det.

Vi ønsker å skape et sted der barna kan få henge og ha det fint, leke og være sammen. Vi har tid og er der for dem. "Vi" er Karen (trosopplæringsleder), Ingvill (tidligere diakon i menigheten), Gaute (prest) og Erik (student).

Velkommen til fredagsklubb! Spre gjerne ordet!