Utleie av menighetshuset

Uranienborg menighet leier ut rom i menighetshuset.

Utleie av menighetshuset

Vi har en stor sal på ca 180 kvm med kjøkken og service og bestikk til ca 70 personer – inngang fra Daas gate 17 – og en liten sal på ca 70 kvm med kjøkken og service og bestikk til ca 35 personer – inngang fra Uranienborgveien 28.

Våre lokaler egner seg for middagsselskaper, minnesamvær, dåp, konfirmasjon, barnebursdager, kulturarrangementer, møter o.l.

Våre lokaler egner seg ikke til bryllup, forlovelsesfester, bursdagsselskap med festing o.l. Da våre lokaler ligger midt i et boligstrøk er det ikke tillatt med DJ eller høy musikk. Det skal være stille til kl. 23.00 og leietaker må forlate lokalene ferdig ryddet/vasket til kl. 01.00.

Det er ikke tilknyttet uteområde eller parkeringsplasser til lokalene.

Leietaker er selv ansvarlig for å rigge opp og ned bord og stoler, samt annet utsyr.

Kjøkkenet tilhørende store sal egner seg til enkel servering og catering, og er ikke et brukskjøkken til matlaging m.m. Kjøkkenet tilknyttet lille sal er utstyrt for enkel matlaging.

Leietaker må selv sørge for pynt, lys, lysestaker, duker o.l.

Utleiepriser f.o.m 1. mars 2024:

Periode Store sal Lille sal
Ukedag (mandag – torsdag) 5000,- 3000,-
Halv dag ukedag (kl 10-16 eller kl 16-23) 4000,- 2000,-
Helg (fredag – søndag) 7000,- 5000,-
Hele huset (store og lille sal) en helg 30 000,-

Dekking kvelden før koster kr 2000,-
Renhold etter avtale koster kr 3000,-

Ved henvendelse, ta kontakt fortrinnsvis på e-post Utleie.uranienborg.oslo@kirken.no for å finne ut om lokalene i menighetshuset er ledig når du ønsker å leie de.

For mer detaljert informasjon om betingelser ved leie av lokalene i menighetshuset, se vedlagt eksempel på kontrakt.

Kontaktinformasjon for Uranienborg menighet

Uranienborg kirke ligger på Uranienborghøyden rett bak Slottet. Ta 11-trikken fra Majorstua eller Kjelsås og gå av på Briskeby. Kirken ligger rett ved skolen.

Gavebidrag til menighetens arbeid:
Orgnr. 971.514.361
Kontonummer: 1600.21.66066