Kirkens aktiviteter på Smia

Velkommen til kirken i Smia Flerbukshus! Her finner du også kirkekontor (inngang B). Fra 2016 har kirken i Drøbak og Frogn arrangert gudstjenester for alle aldre i Smia. Storsalen rigges til kirkerom, og er fullt utstyrt med liturgisk inventara, som for eksempel døpefont.

Kirkens aktiviteter på Smia

Kirkens aktiviteter i Smia Flerbrukshus.

MANDAGER:

Bønnemøte.
Åpen for alle til samtale og bønn. Smia Kapell. Kl. 18.00-19.00.
Hver mandag utenom skoleferiene

ONSDAGER:

Morgenbønn. Smia kapell kl. 9.00 (Med få unntak året gjennom).

Tankesmia. En rasteplass for voksne. Lunch, samvær og andakt. Smia torg. Kl. 11.30-13.00. (Utenom skoleferiene. Program finnes i kalenderen på hjemmesiden og skjerikirken.no)

Etter skoletid. Et gratis tilbud til ungdom 7-10. trinn hvor man kan henge med venner, spille brettspill, spise sammen eller gjøre lekser. Samarbeid mellom menigheten, Røde kors og Frivillighetssentralen. Smia Flerbrukshus, kl 14.00-16.00. (Følger skoleåret. Se ev kalender hjemmeside 7skjerikirken.no)

TORSDAGER:

Babysang. Sosialt treff for deg som er hjemme med babyen din. Smia kapell. Kl. 11.00., (Utenom skoleferiene)

Supertorsdag. For barnefamilier. Rimelig middag og aktiviteter. Smia flerbrukshus. Kl 16.30-18.00. Foregår en gang pr mnd utenom skoleferiene.

SØNDAGER:

Smia-gudstjeneste. Smia. Kl.18.00. Band og forsangere, nattverd, bønnevandring og kveldsmat. Ca en søndag pr mnd.

På hjørnet. Spill, chill og litt til for ungdom. Smia Kl. 17.00 (Følger Smiagudstjenestene). Ca en søndag pr mnd.