Ledige stillinger

Vil du jobbe i kirken? Her får du informasjon og oversikt over alle ledige stillinger i Kirkelig fellesråd i Oslo.

Ledige stillinger

Du finner alle utlysningene våre her.

Kirkelig fellesråd i Oslo (KfiO) er forvaltningsorgan for de 39 menighetene i hovedstaden, med ca. 270 ansatte. Ansvarsområdet dekker også eiendomsforvaltning for 65 kirkebygg og andre eiendommer. Driftsbudsjettet er i 2022 på 250 millioner og investeringsbudsjettet på 25 millioner kroner.

KfiO har sammen med Oslo biskop og bispedømmeråd visjonen om at kirken skal være levende, nær og tilgjengelig i lokalsamfunnet.

Ansatte i Kirkelig fellesråd i Oslo har mange ulike oppgaver.
Vi har blant annet følgende stillingstyper: diakon, driftstekniker/vaktmester, kantor/organist, kateket/menighetspedagog/trosopplærer, daglig leder i menighet, menighetskonsulent/-sekretær og renholder. I tillegg har vi administrative stillinger tilknyttet kirkevergens stab, blant annet innen økonomi, arkiv, personal og bygg- og anlegg.

KfiO er en IA-bedrift i henhold til avtalen om inkluderende arbeidsliv (IA) og vi har gode forsikrings- og pensjonsordninger i KLP.

Ledige stillinger lyses ut via Webcruiter og registreres på denne siden, på kirkejobb.no og på www.arbeidsplassen.nav.no.

Slik går du fram for å søke på utlyste stillinger:

Gå inn på jobbsøkerportalen til WebCruiter her, og opprett en bruker om du ikke har en fra før.
Når du er logget inn kan du søke etter stillinger i menyen øverst.
Går du inn på jobbannonse via webcruiter, kirkejobb eller arbeidsplassen kan du trykke på "søk på stilling", og bli direkte sendt til innlogging og aktuell annnonse.

Har du spørsmål angående en utlysning kan personalavdelingen til KfiO kontaktes på personal.kfio.oslo@kirken.no

Velkommen som søker!