Oppdatert program for konfirmantåret 2020 (årskull 05)

På grunn av koronasituasjonen har vi valgt å flytte programmet til høsten 20 og våren 21. Se nedenfor.

Oppdatert program for konfirmantåret 2020 (årskull 05)

Nye datoer for konfirmantåret

Undervisning: Vi legger opp til en samling med konfirmantene allerede før sommeren for å ta opp igjen kontakten. Til høsten fortsetter undervisningen vi startet på i vinter.

Gudstjenester: Til sammen skal alle være på 3 gudstjenester. Tidligere var 1 av disse 3 en ministranttjeneste, men dette har vi valgt å ta ut. Dermed byttes ministranttjenesten med en vanlig gudstjeneste. Skjemaer ligger bakerst i kirken som dere fyller ut, får signert og leverer inn til prest eller kirketjener.

Leir: Vi overfører leirinndelingen fra tidligere. Gi beskjed om dette skaper problemer.

Møter: Vi deler både foreldremøtene og informasjonsmøtene inn i leirgruppe 1 og 2. Merk dere hvilken leir konfirmanten din skal delta på.

Konfirmasjonsgudstjenester: Alle beholder tidspunktene sine. Eksempel: Var din konfirmant satt opp lørdag 12. september kl. 15.30 blir det byttet til lørdag 17. april kl. 15.30.

Til foresatte:

• Arrangementer som er spesielt for dere står i programmet.
  • Vi takker for at mange ønsker å bidra på ulike måter i løpet av konfirmanttiden! Mer informasjon om dette kommer på mail til de det gjelder når det nærmer seg.
  • Husk å gi beskjed til oss ved endringer av telefonnummer og epost.
  • Følg med på www.kirken.no/ullern, under fanen «Konfirmanter» og følg oss på Facebook: Ullern menighet – Den norske kirke.

Har du spørsmål?

Nøl ikke med å ta kontakt hvis du lurer på noe. Kontaktinformasjon står nedenfor.