Påskevandring for 7 åringer

Vi går igjennom dagene i Den stille uke, både i forming og i samtale.

Påskevandring for 7 åringer

Vil du være ilag med andre 7-8 åringer? Spise pølser ilag med oss? Lage ditt eget påskeegg? Få vite mer om det som skjedde i påsken?

JA!

Vi vil samle dere som er født i 2011. Du får lage ditt eget påskeegg med pynt og symboler for hver påskedag.

Påsken er for mange gode dager ilag med familien, gjerne ute på tur. Vi koser oss med pølser, appelsiner, sol og snø. Påskeegget du lager vil hjelpe deg å bli bedre kjent med Jesus, og hvorfor vi feirer påske.

Vi starter kl. 17.30 i Nordlyskatedralen Alta kirke med pølser og saft, og fortsetter med påskevandring og påskeverksted frem til kl. 20.30.

Vi deltar på familiegudstjenesten i Nordlyskatedralen Alta kirke søndag 7.april kl. 11.00.

Vi trenger litt hjelp av foreldre til blant annet formingsaktiviteter og fruktservering. Har du mulighet til å hjelpe? Gi beskjed ved påmelding.

Pris kr. 100 betales på konto: 4901 23 65666. Merk betalingen med navn og påskesamling. Inntektene går til materiell og matservering.

Påmelding til berit@alta.kirken.no eller tlf 7844 4270 / 9751 1338 innen tirsdag 2. april. Merk påmeldingen med navn og påskesamling.

Velkommen!

Kontaktinformasjon for Alta kirkelige fellesråd

Alta kirkekontor ligger i underetasjen på Nordlyskatedralen Alta kirke.

Kontoradresse:

Markedsgata 30