Sokneprest Jevnaker sokn

Er du dyktig og har pågangsmot, i tillegg til gode ideer og evne til å samarbeide ? Da kan Jevnaker bli ditt nye tjenestested.

Er det du som er den nye presten i Jevnaker sokn ?

Jevnaker sokn omfatter Jevnaker kommune. Jevnaker menighet har som visjon: «Åpent hus med mange rom». Menigheten satser særlig på arbeid overfor barn og unge, og har et aktivt trosopplæringsarbeid med god oppslutning. Det er tiltak i ulike aldersgrupper, og bla babysang og barnekor.

Kommunen har ca. 6850 innbyggere. Jevnaker ligger  nær Hønefoss, Oslo og Gardermoen, og er vertskommune for kunst- og kulturinstitusjonene Hadeland Glassverk og Kistefos-Museet, og har et rikt og aktivt kultur-, fritids- og idrettsliv. Veien er kort til Nordmarka, Ringkollen og Norefjell.

Her finner du hele utlysningsteksten. Og har du lyst til å komme en tur på besøk så er du velkommen til å gjøre det på vår regning!