Arbeidsoppgaver
Ekspedisjon og veiledning ved henvendelser til kirkekontoret
Saksbehandling knyttet opp mot gravplassforvaltningen
Kontering og klargjøring av regnskapsbilag
Delta i drift og oppfølging av hjemmeside og Facebook-side.
Koordinering av dåp, vigsel og gravferd i samarbeid med kirkeverge og prester
Post/ arkiv/ journal - oppgaver tilknyttet kirkevergens administrasjon
Andre oppgaver kan bli lagt til stillingen etter avtale
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning på høyskole-/universitetsnivå.
Ved spesielt relevant arbeidserfaring kan kravet om høyere utdanning fravikes
God IKT-forståelse
Kunnskap om økonomi og styrearbeid er en fordel
Erfaring fra eller kjennskap til tilsvarende arbeid i offentlig sektor vil være en fordel
God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper
Er målbevisst med gode gjennomføringsevner
Har evne til å arbeide selvstendig, strukturert og i team
Evne å ha en god og effektiv dialog med publikum og samarbeidspartnere.
Innsikt i kirkelig og kommunal organisering vil bli vektlagt samt personlig egnethet.
Vi tilbyr
En spennende jobb i et godt arbeidsfellesskap
Lønn etter utdanning og ansiennitet i henhold til gjeldende avtaleverk
Offentlig tjenestepensjonsordning i KLP
Stillingen er for tiden 50%, men kan bli utvidet til 100% så vi oppfordrer til at det i søknaden presiseres om det er ønske om 50% eller 100% stilling.
Send oss din søknad med CV til kirken@hadsel.menighet.no
Søknadsfrist: 20. august
Tiltredes: snarest
Kontaktperson: Kirkeverge Kari Ann Olsen Lind tlf. 90848027