FASE II: MIGRERING TIL KIRKEPARTNER IKT PLATTFORM
1. Mars, april, mai –dialogmøter mellom KP og LKF
2. 07. juni 16 LKF vedtok å ta i bruk KP IKT plattform
3. 23. juni 16 Møte med KP, Lier og Hurum IKT og kirkevergen om praktisk migrering
4. 30. juni 16 Brev ut til alle ansatte om hva som skal skje og hvordan overgangen skal skje,
5. 25. aug. 16 Opplæring av superbrukere på Plattformen (Ole Johan Stokstad,
Lisbeth Fjellheim Lislelid, Joar Flatland, Rune Kleven, Ellen Marsøe) 3 t
6. 30. aug. 16 Kirkepartner v/ Harald Magnussøn kommer på storstabsmøtet og forteller om
det som kommer og skal igangsettes 22. September 2016
7. 14. sept. 16 Seminar om endringsprosesser, sett i lys av nytt IKT system v/ Tore Byfuglien
8. 22. sept. 16 kl 15:00 – Konfigureres maskinvaren
9. 23. sept. 16 kl. 08:00 Vi jobber på ny plattform!
10. 28. sept. 16 Opplæring til alle ansatte som har behov for det.
KP tar med Bærbare pc’er. Dagen deles i to: 3t +3t
Opplæring av Admin. Brukere (Rune, Ellen og kirkevergen)
11. 12. okt. 16 Seminar med fokus på arbeidsmiljø og kultur i LKF, dag 2. v/ Tore
Byfuglien. Hvordan påvirker nytt digitalt verktøy vår hverdag?
12. 25. okt.16 Mulighet for mer opplæring for de som har behov.
FASE III: ARKIV
13. 02. nov. 16 DEL 1. Kl. 08:30 – 13:00 herav 30 min. pause. (4 timer)
Opplæring arkiv 10 personer: elektronisk arkivering og dokumentproduksjon.
Forberedelser.
I. Opplæringsmateriell ligger klart på intranettet.
(Kirkebakken→ arbeidsstøtte →kurs materiell →publik 360.
Fint om alle skriver det ut i farger. Skal bruke det i etterkant.
Hvem kan tenke seg å være superbruker?
(Eks. Flytte saker dersom kommet dobbelt opp).
II. Rydde i mapper og i Outlook
III. Arbeidsmøter – Eva Shafferer kommer innom hver 14. dag.
14. 23.nov. 16 Eva Schafferer kommer og presenterer arkivløsningen på
Fellesrådsmøte. Avsatt tid ca. 20 min. (Hun kommer kl. 20:30).
Forteller om hva som skal skje og veien videre. Godt forberedt.
15. 10. Jan. 17 DEL 1. Oppfriskning av elektronisk arkivering på nytt. (08:30 – 13:00)
16. 11.Jan. 17 DEL 2. For rådsmedlemmer, prester og administrasjon. Kl.09- 15:30 (6)
To stykker fra vært MR+ FR leder+ hans Vara (10 personer)
2016.06.29 MS