Kirkepartner Service Desk

KIRKEPARTNER SERVICE DESK er det sentrale knutepunktet for alle typer henvendelser. Kirkepartner Service Desk tar i mot henvendelser om brukerstøtte og bestillinger, samt videreformidler informasjon ved større hendelser til 3.part. Kirkepartner Service Desk jobber i henhold til rutiner for beste praksis (ITIL).

 

Hva er Kirkepartner Sevice Desk?

En tjeneste med eksperthjelp fra norsktalende personer med inngående kunnskap om Den norske kirke, basissystemer og lokale fagsystemer (type hjelp er avhengig av avtale).

Tjenesten bidrar til mer effektiv bruk av utstyr og tjenester, og minimerer tidsbruk og kostnader forbundet med uforutsette hendelser og problemer. Størst mulig antall henvendelser løses på 1. linje, og hendelser eskaleres ved alvorlige avvik eller behov for ytterligere dybdekompetanse.

Alle saker registreres og blir tildelt et referansenummer for oppfølging og rapportering. Ved behov og samtykke, kan Service Desk fjernstyre brukerens skrivebord for å løse saken. Ved innmeldt tyveri, fjernsletter også Kirkepartner Service Desk innholdet på mobile enheter.

Eksempler på henvendelser til Kirkepartner Service Desk:

  • Jeg vil gjerne ha e-post på den nye mobiltelefonen min.
  • Jeg får ikke logget på!
  • Jeg trenger en ny skriver.
  • Jeg ønsker meg...

Kirkepartner Service Desk har fokus på kontinuerlig forbedring av våre tjenester, og har som mål å oppnå svært høy tilfredshet blant våre brukere.

Viktige beskjeder formidles til brukerne ved eventuelle driftsproblemer via sms, epost eller nettportal avhengig av avtale og type hendelse.

Kirkepartner Service Desk skal levere etter avtale, og vil rapportere på responstid. Det blir utarbeidet generell statistikk til bruk for relevante ledere.

Ved behov for hjelp, kontakt Service Desk via telefon eller epost.

Åpningstider 1. linje brukerstøtte

Klokkeslett

Ordinære virkedager

07:30-16:30

Juli

08:00-16:00

Julaften

08:00-13:00

Hverdager i romjula

08:00-15:00

Nyttårsaften

08:00-13:00

Onsdag før skjærtorsdag

07:30-13:00

Brukere kan også benytte Service Desk-verktøyet for å opprette sak eller finne Ofte stilte spørsmål.

https://servicedesk.kirkepartner.no :

  • Finne brukermanualer og søke i kunnskapsdatabase
  • Hjelp til selvhjelp via nettportal
  • Åpne ny sak eller følge opp åpne saker
  • Se driftsmeldinger
  • Endre glemt passord

Kirkepartner Service Desk tar også i mot bestillinger av og gir anbefalinger i henhold til avtalt utstyr og programvare.

Tjenestene er inkludert i prisen ved kjøp av Kirkepartner Basis

Kontaktinformasjon for Kirkepartner IKT AS

Besøksadresse:

Kirkepartner IKT AS

Fred Olsens gate 1

0152 Oslo

Postadresse:

Kirkepartner IKT AS

Postboks 535 Sentrum

0105 Oslo

Kontaktinformasjon:

Telefon: 23 08 18 00

E-post: post@kirkepartner.no

Org.-nr.: 999 655 823