Kirken.no bruker såkalte cookies til trafikkmåling og optimalisering av innhold. Hvis du klikker «Jeg forstår, lukk meldingen» aksepterer du at vi bruker cookies på sidene. Vil du vite mer om cookies, trykk «les mer».

Jeg forstår, lukk meldingen

Les mer

Telefoni

Kirkepartner har sammen med Knif inngått avtale med Get TDC på telefon. Denne vil gi alle kunder av Kirkepartner og/eller Knif medlemmer mulighet til å inngå mobiltelefoniavtale og andre telefoniløsninger som bidrar til økte samhandlingsgevinster

Get TDC leverer en skybasert bedriftsnettløsning, fast- og mobiltelefoni, samt opsjonsmuligheter på å levere Get mobil. Get TDC gir mulighet til å få:

  • Telefoniløsning med bucketprising, som betyr at alle brukere har én felles datakvote som fordeles etter behov i virksomheten. Løsningen gjør at man slipper problemer med overforbruk og negative overraskelser på faktura.

  • Nye skybaserte tjenester til passet behov – krever ingen investeringer for å komme i gang

  • Bedriftsnett med profesjonell sentralbordløsning som håndterer samtalestyring til køer og servicenummer, integrasjoner mot kalender, opplysningstjenester og SMS, alt levert i et elegant grensesnitt for betjening av løsningen

  • Privatabonnementer for ansatte og frivillige som kan knyttes til bedriftsløsningen

Avtalen inneholde mulighet til å benytte tilbyders sentralbordløsning knyttet opp mot mobiltelefoni og fastnett. Kirkepartner vil benytte denne opsjonen til å kunne tilby som ny tjeneste integrert med Kirkepartner Basis, med Skype og Outlooks kalender og adresseregister. Med dette oppnås det som blir betegnet som samordnet kommunikasjon hvor en integrerer telefon, videokonferanse, chat og skjermdeling i én felles løsning med Microsoft Skype for Business. Dette vil bidra til at en kan jobber dere enklere - uansett om man er på kontoret, hjemmekontor, på reise eller ute. Dette vil gi en bedre samhandlingsplattform internt hos Kirkepartners kunder og muliggjøre ytterligere effekter internt i Den norske kirke uavhengig av hvor den ansatte måtte befinne seg. En slik løsning vil kunne bidra til økt service, lette tilgjengeligheten og gi økt kvalitet på informasjon som gis til medlemmer og publikum.

Flere ser på dette som en viktig tjeneste å få dekket. Dette gjelder både eksisterende Basiskunder hos Kirkepartner og de som i den senere tid har tegnet avtale om å overføre driften til Kirkepartner. Ved å være på denne fellesavtalen kan også flere fellesråd, for eksempel innen et prosti, få etablert felles overordnet sentralbord i tillegg til et lokalt (som kanskje har begrenset åpningstid). Det samme gjelder alle enhetene i det nye rettssubjektet Den norske kirke.

Kirkepartnerkunder kan få TDC sentralbord integrert med Kirkepartnerplattformen som en egen tjeneste uten at kunden selv vil måtte stå for en teknisk implementering.

Ta kontakt med Kirkepartner ved ønske om å få TDC sentralbord integrert med Kirkepartner Basis. For bestilling av mobilabonnementet og øvrige tjenester fra Get TDC se kontaktinformasjon på Kirkebakken (Den norske kirkes intranett).

For mer informasjon vises det til egen side fra TDC. Se link nedenfor. Denne krever passord. Benytt kontaktskjema nedenfor, for å få dette tilsendt.

 

Kontaktinformasjon for Kirkepartner

Besøksadresse:

Kirkepartner

Fred Olsens gate 1

0152 Oslo

Postadresse:

Kirkepartner AS

Postboks 6857 St. Olavs plass 

0130 Oslo

Org.-nr.: 911 625 504