Forsøk med utvidet Servicedesk tilgjengelighet

I november vil Kirkepartner Servicedesk ha utvidet åpningstid på onsdag kveld, lørdag formiddag og søndag formiddag. Kirkepartner Servicedesk er normalt tilgjengelig på hverdager mellom kl 07:30 og 16:30. Mange i Den norske kirke har arbeidstid utenfor dette. Vi ønsker å bedre forstå behovet for utvidet tilgjengelighet, og hvordan denne kan utformes. Servicedesk vil derfor som et prøveprosjekt ha utvidet åpningstid i tillegg til normal åpningstid i de neste tre ukene.

Kontakt med Kirkepartner Servicedesk (foto: Bo Mathisen)

Den utvidede åpningstiden i forsøksperioden vil være:

  • Onsdag 9/11 18-21
  • Lørdag 12/11 kl 09-12
  • Søndag 13/11 kl 09-12
  • Onsdag 16/11 kl 18-210
  • Lørdag 19/11 kl 09-12
  • Søndag 20/11 kl 09-12
  • Onsdag 23/11 kl 18-21
  • Lørdag 26/11 kl 09-12
  • Søndag 27/11 kl 09-12

Under utvidet åpningstid vil vi kunne svare på de fleste spørsmål, men bemanningen er redusert og noen saker må besvares av personell innenfor normal arbeidstid.

Kirkepartner Servicedesk er som alltid tilgjengelig på telefon 21 06 07 08, e-post servicedesk@kirkepartner.no, og https://sd.kirkepartner.no. På https://sd.kirkepartner.no vil du også finne veiledninger og svar på ofte spurte spørsmål.

Kontaktinformasjon for Kirkepartner

Besøksadresse: 
Kirkepartner
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo

Miljfyrtarn-norsk-farger.png

Postadresse:
Kirkepartner AS
Postboks 6857 St. Olavs plass 
0130 Oslo

 

Org.-nr.: 911 625 504

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"